Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Diablo 4 nie jest nieskończone; twórca zdradza, co nas czeka na końcu gry
W związku ze zbliżającą się premierą Diablo IV deweloperzy z Blizzard Entertainment coraz mocniej podgrzewają atmosferę wyczekiwania na grę. Tym razem współreżyser produkcji Joseph Piepiora odniósł się do kwestii zakończenia w „czwórce”.

Okazuje się, że w przeciwieństwie do poprzednich tytułów z serii Diablo, które często charakteryzowały się niemal niekończącym się dążeniem do zdobywania łupów i progresji postaci, Diablo IV jest projektowane z myślą o wielkim finale.

Samo spotkanie z ostatecznym bossem zapowiada się na epicką bitwę, która będzie wymagać od graczy nawet kilku podejść. Piepiora opisał ją jako „niezwykle trudną", i zmuszającą do wykorzystania maksymalnego poziomu swoich postaci, odpowiedniej taktyki oraz pracy zespołowej, by finalnie odnieść sukces.

Na setnym levelu mamy finałowego bossa, z którym będziemy musieli się zmierzyć. Został on zaprojektowany jako niezwykle wymagający. Gracze, którzy osiągną wymagany poziom będą mieli niezwykle ciężkie chwile z tym przeciwnikiem. Oczekujemy, że weźmiecie swoją postać, zrozumiecie jej charakterystykę i umiejętności, zmaksymalizujecie wszystko, co możecie i naprawdę dobrze zapoznacie się z wrogiem. I to będzie jedyny sposób, w jaki być może uda Wam się go pokonać – tłumaczył deweloper.

Twórca dodał również, że za zwycięstwo gracze zostaną nagrodzeni elementami kosmetycznymi i innymi bonusami, ale nie będą one najważniejsze. Główną nagrodą ma być poczucie spełnienia i satysfakcji z pokonania najbardziej wymagającego bossa.

Chodzi o to, aby powiedzieć: „Udało mi się pokonać niezwykle potężnego wroga. To jest mój szczyt, to jest cel, który sobie wyznaczyłem po tym, jak osiągnąłem setny poziom”. Wiesz, to jest ten element, za którym chcemy, by gracze gonili. Są rzeczy kosmetyczne, są inne nagrody, które można zdobyć za to starcie. Ale nie chodzi o to, by otrzymać więcej wyposażenia. To trochę tak, jakby sprzęt był celem walki z konkretnym przeciwnikiem – powiedział Piepiora.

Źródło:
"grim_reaper" - GRY-OnLine
Klemens
2023-04-23 08:23:10
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow